Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your comparison list.

 

F.A.Q 

 

1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, możesz złożyć zamówienie bez rejestrowania się.

2. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE?

Zamówienia można składać w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie poprzez e-mail na adres: sklep@blackorwhite.pl. Zamówienia są realizowane w dni robocze.

3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY PRODUKT?

Zamówienia są wysyłane w dni robocze w czasie podanym przy każdym z produktów, po zaksięgowaniu wpłaty za zamówienie. Podany czas wysyłki nie obejmuje czasu dostawy przez przewoźnika .

4. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Niestety, nasz sklep nie prowadzi odbiorów osobistych. Pod tym adresem natomiast znajduje się lista butików, z którymi współpracujemy https://goo.gl/xElltq

5. CO OZNACZAJĄ WARTOŚCI W WASZEJ TABELI WYMIARÓW?

Tabelka wymiarów określa wymiary kobiety, na jakie szyty jest dany rozmiar. Natomiast tabela wymiarów produktu na płasko znajduje sie pod każdym produktem.

6. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Tak, wystawiamy faktury VAT na firmę. Prosimy o kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową z danymi firmy.

7. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?

Na wpłatę za zamówienie czekamy do 7 dni od chwili złożenia zamówienia.

8. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI?

Płatności można dokonać tradycyjnym przelewem bankowym, za pośrednictwem natychmiastowych transakcji PayU lub PayPal lub opłacić zamówienie przy odbiorze ( ta opcja dostępna jest tylko w przypadku przesyłki kurierskiej pobraniowej ).

9. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

Tak. W sprawie wysyłki poza granice RP prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny lub mailowy.

10. NIE ZDĄŻYŁAM/EM ODEBRAĆ PACZKI, CO ZROBIĆ?

Skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia ponownej dostawy.

11. PACZKA ZAGINĘŁA, CO ZROBIĆ?

Wszystkie paczki wysyłamy z potwierdzeniem nadania, Państwa prosimy o to samo. Umożliwia to proces reklamacji.

12. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ/ WYMIANIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

W tym celu, prosimy o wypełnienie forlumarza ZWROTU/ WYMIANY i odesłania wraz z zakupionym produktem do 28 dni od daty otrzymania paczki na adres podany w formularzu. Zwrot środków lub wymiana zostanie zrealizowana do 14 dni od dnia kiedy paczka do nas dotrze. Uprzejmie informujemy, że nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

13. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

W tym celu, proszę odesłać do nas towar z załączonym formularzem REKLAMACJI. Skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilki dni od otrzymania przesyłki, w celu poinformowania o podjętej decyzji w sprawie reklamacji.

14. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.